قطع ۴ روزه آب شرب در سردشت بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 25 شهريور 1394
بازدید : 340
نویسنده : فــردیـن احـمدی

سیستم آبرسانی منازل در شهر سردشت با قطع کامل آب روبرو شده و این در حالی است که بشاگرد این روزها با بارندگی های شدید و ناگهانی مواجه است.

635351596599232419

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از بشاگرد نیوز، برخی از شهروندان مرکز شهرستان بشاگرد می گویند: از پنج شنبه گذشته تا صبح روز (یکشنبه) آب شرب در لوله ها جریان ندارد و این درحالی می باشد که آب موجود در منبع های ذخیره اکثریت ساکنان این مناطق تمام شده است.

آنها می گویند: قطع چند روزه آب مشکلات زیادی برای شهروندان این مناطق ایجاد کرده و حتی بسیاری مجبور شده اند آب مورد نیازشان برای سرویس بهداشتی را از مغازه ها و رودخانه تهیه کنند.

این شهروندان با یادآوری اینکه در بسیاری از محلات شهر سردشت، یک روز در میان آب وجود دارد، ادامه می دهند: در پی قطع چند روزه آب، هیچکس در آب و فاضلاب شهری پاسخگو نیست و ضمن اینکه اقدامی برای توزیع آب به صورت سیار در این محلات نشده و مردم در نبود آن و خالی بودن مخازن ذخیره دچار مشکلات عدیده ای شده اند.

این قطعی آب در حالی اتفاق افتاده که شهرستان بشاگرد این روزها با بارش شدید و ناگهانی باران و جاری شدن سیل در کوچه و خیابان‌ها مواجه است.

در همین اثنا برخی از محلات و شهرک های مرکز شهرستان بشاگرد به مدت چهار روز است که با قطع کامل آب آشامیدنی در منازل شان مواجه اند. اهالی این مناطق از قطع آب منازل شان بسیار شاکی اند، چرا که به گفته‌ آن‌ها قطع آب بدون اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های محلی و صدا و سیما به اهالی بوده است.

گفتنی است که بسیاری از روستاهای شهرستان بشاگرد فاقد شبکه آبرسانی هستند و مردم این شهرستان به شدت دچار مشکل بی آبی هستند.

 

انتهای پیام/





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: قطع ۴ روزه آب شرب در سردشت بشاگرد , بشاگرد فاقد ذخاير آب درمواقع بحراني دربشاگرد شهرستان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 177
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 177
بازدید ماه : 1808
بازدید کل : 125254
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com